Zoeken in deze blog

zondag 27 juni 2010

presentaties

hi Tessa hier ik maak sinds kort presentaties voor mesnen die niet weten hoe je een zwarte achtergrond krijgt of met zo'n rand erom heen ik weet hoe het moet ik geef alleen niet de site waar ik het op maak omdat dalijk het dan iedereen gaat doen en het is best in gewinkeld (het is met codes) ik heb 2 voorbeelden:
(dit is met de rand )(dit is met een zwarte achtergrond)
als je er een wilt
schrijf dan in mijn gastenboek of stuur me een mailtje

Ps ik moet wel ff tejs er bij zeggen dat ik wel je WW nodig heb sorry als je me niet verstouwd doe je het niet maar ik ben geen hacker ik weet dat veel mensen dat zeggen maar ik heb al 5 presentaties bij mensen gemaakt dus
en ik maak allen die presentatie veder doe ik niks op je account
ik heb zelf een goede account met veel starpionts en geld dus ik zou geen rede hebben om je te hacken !!!




xxx Tessa(sWeetYgIrLL1993)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger