Zoeken in deze blog

woensdag 9 juni 2010

de FRANSE stardoll!!!!

ik heb een exclusief nieuwtje voor jullie
ik was aan het zoeken op het Internet en toen kwam ik op een site genaamd
http://www.ohmydollz.com/
ik dacht nou leuke naam ik ga maar eens kijken wat het voor site is
toen ik er op kwam leek het mee al een beetje aan stardoll denken kijk zelf maar :


dus ik had me zelf maar een aangemeld met mijn gewone naam die ik op stardoll ook gebruik


toen ik aangemeld was


en me ging inloggen kwam ik in een soort kamer die je zelf kon in richten daar voor kon je net als op stardoll je poppetje een leuke look gegeven


plus je kan je eigen kleding kopen zoals op stardoll




(dit is niet mij kamer hoor maar van een ander meisje )

LIJKT HET NIET ONTZETTEND VEEL OP STARDOLL

je kan net als op stardoll stemmen ontvangen een een prijs winnen voor je doll

en je kan natuurlijk ook een presentatie maken

maar natuurlijk zitter er wel veel Franse meisje op

net zoals op stardoll veel Amerikaanse meisje erop zitten !!!!!!

wat je hier ook kan doen is een baan krijgen als zangerres of dieren arts op filmster

het gaat wel per niveaus dan ontvang je ook meer geld

ik vind het best een leuke site

vooral omdat het me een beetje doet denken aan stardoll zelf

zeg in je reactie wat je er van vind en ik zou zeker een kijken gaan nemen op deze Franse site je kan het ook in het Amerikaans zetten das wat makkelijker

op zich is de site best makkelijk te begrijpen als je er een tijdje op zit

maar ik zou zeker is gaan kijken en meld je gewoon aan het is GRATIS!!!!!!!!

XXsWeetYgIrLL1993(Tessa)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger